Page 1 of 1

Långsam support, eller har jag missat något

Posted: 15 Mar 2015, 10:19
by asham
Hej,

jag behöver få min VeraLite uppdaterad till senaste beta firmware för att använda Fibaros Motion Sensor. Nu är det över 3 veckor sedan jag skapade en support ticket i Veran och trots påminnelse/uppdatering så har ingen hört av sig. Jag har också skickat samma fråga på nån supportmailadress som jag hittade, men inte ett ljud den vägen heller...

Är detta normalt, eller gör jag något fel?

Re: Långsam support, eller har jag missat något

Posted: 15 Mar 2015, 10:49
by Marcusc
Hej,
Det är inte normalt. Jag har alltid fått svar inom 2 arbetsdagar. När det gäller FW har de kopplat upp sig och fixat även detta inom 2 dagar.

Re: Långsam support, eller har jag missat något

Posted: 15 Mar 2015, 16:51
by asham
Påminner väl igen då, så får vi se om det hjälper...

Re: Långsam support, eller har jag missat något

Posted: 16 Mar 2015, 21:20
by asham
Fixat, till slut....