Antal visningar?

Post Reply
Nex
Proffsmedlem
11

Någon mer än jag som sett att det buggar rejält med antal visningar på forumposterna? Eller har vi bara grymt aktiva medlemmar? ;) Finns poster som har över 10000visningar utan ett enda svar, ganska otroligt men det ger ju iaf en bild av att forumet är grymt aktivt! :)
RH_Dreambox
Z-Wave Kung
9

Förstör inte glädjen för mig :shock: Jag trodde verkligen att många var intresserade av mina inlägg :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Min gamla ombyggda HC2 har fått ett nytt liv och min HC3 är nu nedkopplad.
HC2 med Home Assistant har blivit en riktig Game Changer och nu har jag hemautomatik på riktigt.
https://www.zwaveforum.se/viewtopic.php?t=7087
Nex
Proffsmedlem
11

RH_Dreambox wrote:Förstör inte glädjen för mig :shock: Jag trodde verkligen att många var intresserade av mina inlägg :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Haha samma här men jag började ana att något inte stod rätt till då jag skrev något ganska ointressant och hade ca 100 visningar i timmen ;) Det verkar dock bero på var i forumet tråden ligger, den här tråden har tex bara 11 visningar nu och på samma tid, ca 3 timmar, har min andra tråd fått lite över 200 visningar... Kan ju vara någon som uppdaterar sin sida extremt mycket ;)
Post Reply