Hej på er!
Vi passar på att fräscha upp utseendet på forumet nu under sommaren, ledsen att ni inte blivit informerade tidigare!
Det kommer kanske att vara lite problem nu i början men vi hoppas att ni har överseende med det.
Och hoppas att ni gillar den nya layouten!
EDIT: Och hoppas att det går bra med engelska
Ha en skön sommar!
Nytt utseende på forumet
-
- Site Admin
- 12
Du har helt rätt, det är inte helt lätt att anpassa ögonen till ett nytt utseende!
Jobbar vidare med att få saker och ting mer "lättläst"
Jobbar vidare med att få saker och ting mer "lättläst"
text syns inte i safari av nån anledning (är vit)
- Attachments
-
- Screen Shot 2014-06-26 at 10.08.22.png (260.38 KiB) Viewed 13575 times
-
- Site Admin
- 12
Dhanjel, det var bara temporärt, nu skall texten vara svart istället
Tack, var iof spännande att behöva markera texten för att se den, men det underlättar ju helt klart att den är läsbar från början
Byt färger!
Jag gillar inte grönt och rosa i över huvudet taget - får bara ont i huvudet.
Om detta blir kvar så kommer jag dessvärre att överge detta forum, inget illa menat - men jag gillar det helt enkelt inte.
Jag gillar inte grönt och rosa i över huvudet taget - får bara ont i huvudet.
Om detta blir kvar så kommer jag dessvärre att överge detta forum, inget illa menat - men jag gillar det helt enkelt inte.
Kör Home Assistant efter totalt nederlag för HomeSeer
-
- Site Admin
- 12
Bamsefar - Vi skulle hellre vilja veta vilka färger du faktiskt gillar
EDIT: Men vad sägs om blått och rött, som tidigare?
EDIT: Men vad sägs om blått och rött, som tidigare?
Tummen upp! Skönt med lite förändring och något annorlunda.
Kommer dock, som JKB skriver att ta en liten stund att vänja sig vid =)
En liten edit om det går att göra?
För oss kvälls och nattläsare kanske det blir lite ljust (Om man sitter i ett mörkt rum.) Bara funderar om det finns möjlighet för en nattinställning som är lite mörkare?
Som användare själva kan ändra (Ljus/Mörkt Tema).
För registrerade medlemmar:
Inne på Kontrollpanelen/Inställningar/Min Stil: Prosilver För er som vill ändra tillbaka till gamla stilen (Om det inte ställer till något om man gör det) =)
Kommer dock, som JKB skriver att ta en liten stund att vänja sig vid =)
En liten edit om det går att göra?
För oss kvälls och nattläsare kanske det blir lite ljust (Om man sitter i ett mörkt rum.) Bara funderar om det finns möjlighet för en nattinställning som är lite mörkare?
Som användare själva kan ändra (Ljus/Mörkt Tema).
För registrerade medlemmar:
Inne på Kontrollpanelen/Inställningar/Min Stil: Prosilver För er som vill ändra tillbaka till gamla stilen (Om det inte ställer till något om man gör det) =)
Moduf wrote:För registrerade medlemmar:
Aaahhh TACKAR BIG TIME, var reda att kasta ut forumet direkt - helt j*vla omöjligt att läsa med färger uppåt väggarna. Nu är det vettigt igen.
Kör Home Assistant efter totalt nederlag för HomeSeer
Kul med förnyelse, gillar utseendet på det nya temat även om det finns utrymme för förbättringar.
Kanske lite för vit backgrund, blir liksom så att dom färgade knapparna och dylikt lyser lite för hårt.
Går det att justera mer än att bara ändra "style1" osv?
// Jonny
Kanske lite för vit backgrund, blir liksom så att dom färgade knapparna och dylikt lyser lite för hårt.
Går det att justera mer än att bara ändra "style1" osv?
// Jonny
Jag gillar den här designen som är väldigt modern och ger en enklare surf-upplevelse.