Larssons fibaro hem
Kan du jompa68 lägga upp en länk på xbmc scriptet eller scriptet om du kan exportera det från din HC2 och ikonen?
// Sorry About My Spelling I´m Duslectic //
// Ursäkta Min stavning Jag Är Dyslecyiker //
// Ursäkta Min stavning Jag Är Dyslecyiker //
Virtuell enhet med info vad som spelas på mina RPI squeezeboxar.
Har en LMS server installerad, och 3st Raspberry PI med piCoreplayer (https://sites.google.com/site/picoreplayer/home)
Går att synka så samma ljudström spelas på alla enheter. Fungerar ej med iOS enheter (pga för lång responstid?) Android enheter klarar av att hantera dessa virtuella enheter.
Har en LMS server installerad, och 3st Raspberry PI med piCoreplayer (https://sites.google.com/site/picoreplayer/home)
Går att synka så samma ljudström spelas på alla enheter. Fungerar ej med iOS enheter (pga för lång responstid?) Android enheter klarar av att hantera dessa virtuella enheter.
Jompa jag måste fråga, har en likadan Foscam som du, får bild både i Chrome & explorer men inte i hc:ns gui eller i fibaro appen till android. Är det någon inställning som jag inte hittar?
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Fibaro HomeCenter 2
Fw 4.600
BeyondMeasure 1.10
EventRunner
Fw 4.600
BeyondMeasure 1.10
EventRunner
Nej, har inte gjort något speciellt. Får bild i alla mina enheter.sonnyboy wrote:Jompa jag måste fråga, har en likadan Foscam som du, får bild både i Chrome & explorer men inte i hc:ns gui eller i fibaro appen till android. Är det någon inställning som jag inte hittar?
Hmm en annan säkert basic fråga.
hur skickar man ut variablerna i ett push meddelande?
Jag lyckas bara skriva strängar när jag skapar push meddelandena.
eller måste man kör push via LUA o hur gör jag då?
Mvh
hur skickar man ut variablerna i ett push meddelande?
Jag lyckas bara skriva strängar när jag skapar push meddelandena.
eller måste man kör push via LUA o hur gör jag då?
Mvh
-----------------------------------------------------------------
HC2
Aeon Labs, Fibaro, Danfoss enheter (30++st)
HC2
Hej tackar.. ja det vore inte dumt om det fungerade..
vad skall det stå istället för 5? antar att det är deviceID på respektive telefon..
Men vart hittar jag det igentligen.. letar o letar..
vad skall det stå istället för 5? antar att det är deviceID på respektive telefon..
Men vart hittar jag det igentligen.. letar o letar..
-----------------------------------------------------------------
HC2
HC2