Working on the new version of FIBARO Home Center software, we created a brand new Z-Wave engine! Totally redesigned and rewritten basically from the scratch, it's much faster and provide better support for all devices.
Detta ser jag verkligen fram emot! Just nu så är dropps titt som tätt. Har börjat vänja mig med att det inte funkar så bra. Hoppas det ändras nu.
Ny Z-Wave motor
Det verkar som att Fibaro är uppdelat i många "divisioner", en grupp tillverkar hårdvara, en mjukvara, en annan appen till Android och en sjunde appen till Iphone.
Samarbetet mellan dessa avdelningar verkar inte vara speciellt bra, utan de kör sina race, och supporten vägrar avslöja några som helst releasedatum.
Mitt i detta sitter marknadsföringsavdelningen och pumpar ut vackra bilder och bra reklam
för saker som inte fungerar.
Jag hoppas att företaget snart fattar att detta inte fungerar i längden och börjar lyssna på användarna.
(Detta är min uppfattning om hur företaget fungerar)
Samarbetet mellan dessa avdelningar verkar inte vara speciellt bra, utan de kör sina race, och supporten vägrar avslöja några som helst releasedatum.
Mitt i detta sitter marknadsföringsavdelningen och pumpar ut vackra bilder och bra reklam
för saker som inte fungerar.
Jag hoppas att företaget snart fattar att detta inte fungerar i längden och börjar lyssna på användarna.
(Detta är min uppfattning om hur företaget fungerar)
-
- Medlem
- 10
En beta släpps ju för att den är väldigt nära en stabil release. Man släpper betaversioner så att man kan få input av slutanvändare på fel man inte har hittat så att man kan åtgärda dem till stabil release.
-
- Ny medlem
- 11
Kunde inte sagt det bättre själv Nex. Börjar bli ganska tröttsamt faktiskt.Nex wrote:Allvarligt, när skall de släppa en version som faktiskt fungerar med deras egna produkter, varför alla dessa betaversioner hela tiden, släpp något som funkar och sluta tillverka nya produkter tills de som finns verkligen fungerar...