Kommer få ett gäng skarvdosor med märket Greenwave som har stöd för zwave som fungerar tillsammans med Fibaro.
Priset kommer att ligga på ca 600kr.
Varje uttag går att styra som enskild enhet.
Någon som är intresserad, skicka PM till mig.
Kan bli fler längre fram
**SLUTSÅLT** Zwave - dosa med 6 uttag
Finns även att köpa på controlliving.nl för samma pris (cirka), för de som vill köpa direkt från en butik.
Hej!
Jag har precis kommit igång med Z-wave (har tidigare kört Tellstick men ångrar inte en sekund att jag bytt) och såg detta nu. En sådan grendosa hade varit helt perfekt att ha under TV-bänken så om det finns någon kvar eller om det kommer fler tillfällen så är jag också intresserad.
Jag har precis kommit igång med Z-wave (har tidigare kört Tellstick men ångrar inte en sekund att jag bytt) och såg detta nu. En sådan grendosa hade varit helt perfekt att ha under TV-bänken så om det finns någon kvar eller om det kommer fler tillfällen så är jag också intresserad.
Nej jag beställde två för 1260kr inkl frakt, varav 3.7% (tror jag det var) var avgift för paypal då jag inte orkade med banköverföring.jompa68 wrote:+ fraktdhanjel wrote:Finns även att köpa på controlliving.nl för samma pris (cirka), för de som vill köpa direkt från en butik.
Ska du köpa in flera?
// Sorry about my spelling I'm dyslexic and so you know all translations is translate by Google translate so don't complain about my English spelling \\
// Sorry about my spelling I'm dyslexic and so you know all translations is translate by Google translate so don't complain about my English spelling \\
// Sorry About My Spelling I´m Duslectic //
// Ursäkta Min stavning Jag Är Dyslecyiker //
// Ursäkta Min stavning Jag Är Dyslecyiker //
Kan du köpa in deras modifierade Philip väckarklocka med z-wave modul?jompa68 wrote:Beror på efterfrågan
Jonny sent this from his iPhone using Tapatalk
Kan nämna det om någon annan kan vara nyfiken, tänkte göra samma sak själv och gick och köpte en sån klcokradio, men de verkar ha ändrat designen på kretskortet så det är tyvärr inte lika enkelt längre (om man vill göra det själv)Skaven wrote:Kan du köpa in deras modifierade Philip väckarklocka med z-wave modul?jompa68 wrote:Beror på efterfrågan
Men när man köper så den är buygd av dom så funkar det som det visas på bild och står i texten eller?dhanjel wrote:Kan nämna det om någon annan kan vara nyfiken, tänkte göra samma sak själv och gick och köpte en sån klcokradio, men de verkar ha ändrat designen på kretskortet så det är tyvärr inte lika enkelt längre (om man vill göra det själv)Skaven wrote:Kan du köpa in deras modifierade Philip väckarklocka med z-wave modul?jompa68 wrote:Beror på efterfrågan