Hej på er!
Har ni några tips eller önskemål på utformningen av vår webbutik så tar vi tacksamt emot det i denna tråd!
Med vänlig hälsning,,
Gröna Hus
Förbättringar webbutik
Det mesta är extra dyrt på eran sida om man jämför med m.nu det enda som fattas är lägsta priset garanti. Och att ni fixar payson betala med bank direkt
// Sorry about my spelling I'm dyslexic and so you know all translations is translate by Google translate so don't complain about my English spelling \\
// Sorry about my spelling I'm dyslexic and so you know all translations is translate by Google translate so don't complain about my English spelling \\
// Sorry About My Spelling I´m Duslectic //
// Ursäkta Min stavning Jag Är Dyslecyiker //
// Ursäkta Min stavning Jag Är Dyslecyiker //
Hej!Skaven wrote:Det mesta är extra dyrt på eran sida om man jämför med m.nu det enda som fattas är lägsta priset garanti. Och att ni fixar payson betala med bank direkt
Det har du rätt i, detta beror på att vi som distributör av Fibaro inte vill konkurrera med våra återförsäljare.
Vi vänder inte bara produkter, utan testar alla möjliga kombinationer av ljuskällor och har lösningarna till alla problem som skulle kunna uppstå i en Fibaro-installation. Ibland kan detta vara värt de extra kronorna.
Vi ska titta på bankbetalning, tack för tipset!
-
- Ny medlem
- 10
Möjlighet att betala med kort direkt hade varit bra!
Glömt att svara tydligen!
Direktbetalning med kort - detta går om man väljer PayPal som betalningsalternativ
Fraktfritt över en viss summa - Det har vi, däremot har vi inte marknadsfört det
(fritt över 3000kr inkl. moms.)
Fjädrarna bör ha rätt prislapp nu
Direktbetalning med kort - detta går om man väljer PayPal som betalningsalternativ
Fraktfritt över en viss summa - Det har vi, däremot har vi inte marknadsfört det
(fritt över 3000kr inkl. moms.)
Fjädrarna bör ha rätt prislapp nu
Hej, det kanske inte är tydligt nog, men artikeln innehåller ett paket á 4 sensorer samt krympslang av olika storlekar.zorro wrote:Men hallå priset på Dallas sensorn 199:-
priset i andra butiker 50:-
ni provkör väl inte alla sensorer eller
Tack för att du tog upp frågan i alla fall, ska genast se till att det blir tydligare.